Yhdistyksen tavoite

Yhdistyksen tarkoituksena ja tavoitteena on:

• Toimia toimialueensa asukkaiden yhdistäjänä.
  • Edistää toimialueen viihtyvyyttä ja parantaa elinympäristön laatua lisäämällä kotiseututietoutta ja ylläpitää kotiseutuhenkeä.
  • kehittää vesillä turvallisen liikkumisen tietoja ja taitoja sekä edistää toimialueen veneharrastusta.
  • järjestää ja ylläpitää toimialueen asukkaille ja jäsenistölle erilaisia liikunta-, taide-, kulttuuri- ja Internet-toimintoja ottaen huomioon eri-ikäiset asukkaat.
  • pienvenesatama-alue, ylläpitää rantaa, veneväylää, laiturialuetta.

Tavoitteen toteuttamiseksi

• Yhdistys toimii alueensa asukkaiden etujärjestönä osallistumalla aluetta koskevaan suunnitteluun.
  • Yhdistys pyrkii vaikuttamaan päätöksentekoon tekemällä aloitteita ja esityksiä sekä antamalla lausuntoja viranomaisille.
  • Kyläyhdistys suunnittelee ja toteuttaa esitelmä-, keskustelu- ja kulttuuritilaisuuksia sekä erilaisia retkiä.
  • Kyläyhdistyksen tarkoitus on mahdollistaa monenlaisia harjoitus-, valmennus- ja valistusmahdollisuuksia, kilpailuja ja retkiä

Toiminta

Kyläyhdistys parhaansa mukaan aktivoi kylän yhteisöllisyyttä erilaisilla tapahtumilla ja tempauksilla. Kaikki ovat tervetulleita mukaan luomaan yhteisiä tapahtumia ja lisäämään yhteisöllisyyttä.